Regulamin ogólny klanu Rzeczpospolita Polska:
1. Klan Rzeczpospolita Polska jest zrzeszeniem graczy wyrażających chęć wspólnej zabawy na internecie.
2. Regulamin klanu pełni takie same funkcje jak prawo Rzeczpospolitej Polskiej:
3. Na zasadzie rang są wydawane polecenia. Każdy ma obowiązek słuchać się rozkazów osoby wyżej w hierarchii. Więcej o tym w dziale Hierarchii.
4. Administratorzy zawsze mają rację, która jest absolutna, wszechobecna i ostateczna.
5. Jeżeli wydaje Ci się, że się mylą to :
6. Notoryczne denerwowanie administratorów jak i innych użytkowników będzie skutkowało wydaleniem z klanu.
7. Lider klanu zastrzega sobie prawa do ewentualnej konserwacji forum, jego usunięcia jak i rozwiązania całego klanu.
8. Każdy gracz przyjęty do klanu przyszedł tutaj z własnej nieprzymuszonej woli. Tak samo może z niego odejść w każdym momencie.
9. Niezastosowanie się lub złamanie którejkolwiek z zasad będzie miało swoje konsekwencje łącznie w wydaleniem z klanu.
Sygnatura: RO
Offline
Regulamin korzystania z forum Rzeczpospolita Polska:
1. Forum klanu Rzeczpospolita Polska jest forum prywatnym - dostęp mają tylko członkowie klanu.
2. Tylko zarejestrowani użytkownicy mają prawo do wypowiadania się na forum.
3. Administracja zastrzega sobie prawa do zarządzania forum jak i całym klanem.
4. Na forum panuje wolność słowa, każdy ma pełne prawo do wypowiedzenia się na różne tematy.
5. Przeklinanie jest dozwolone, aczkolwiek jego nadużycie będzie skutkowało ostrzeżeniem, a w rezultacie banem.
6. Na forum jak i w całym klanie panuje wzajemny szacunek wobec każdego. Brak tolerancji, podteksty na tle narodowościowym jak i wyznaniowym będą surowo tępione.
7. Spam na czatboxie lub w wątkach na forum bez zgody zarządu jest rozumiany jako złamanie zasady RO3 oraz RO6.
8. Rejestracja na forum i bycie oficjalnie przyjętym przez zdanie testu jest równoznaczne z akceptowaniem powyższych zasad i zobowiązaniem się do ich przestrzegania.
Sygnatura: RF
Offline
Regulamin dotyczący gier w klanie Rzeczpospolita Polska:
1. Gracze reprezentują klan przez dodanie tagu (|RP| lub |aRP| jeżeli jest Uczniem) ustawiony na Steam'ie lub w grze.
2. Treningi klanowe są obowiązkowe, każda nieobecność musi być zgłaszana przed treningim. Usprawiedliwienia po nieobecności będą ignorowane.
3. Treningi organizuje lider sekcji bądź osoba przez niego wyznaczona. Jeżeli nikt nie został wyznaczony organizacją treningu zajmuje się obecna wtedy osoba najwyższa rangą.
4. Podczas sparingu oraz treningu każdy uczestnik ma obowiązek słuchania się rozkazów kapitana.
5. Kapitan bądź lider sekcji ma za zadanie zaplanować taktykę na sparing.
6. Każde imprezy (np. turniej klanowy lub międzyklanowy, liga lub prowadzenie punktacji) są prowadzone na odpowiedzialność lidera sekcji i nie mogą mieć wpływu na resztę klanu.
7. Każda sekcja z osobna dba o reputację i popularność klanu w swojej grze.
8. Obrażanie przeciwnika na czacie wewnątrz gry lub przez komunikację głosową z bezpośrednim zwrotem do przeciwnika grozi natychmiastowym wyrzuceniem z klanu.
9. Używanie jakichkolwiek botów lub cheat'ów w jakiejkolwiek grze jest absolutnie zabronione i skutkuje natychmiastowym wyrzuceniem z klanu bez możliwości powrotu.
Sygnatura: RG
Offline
Regulamin dotyczący sekcji w klanie Rzeczpospolita Polska:
1. Każda sekcja klanu posiada własnego lidera i innych członków hierarchii.
2. Wszystkie sekcje zostają pod jurysdykcją lidera klanu, którego zadaniem jest ocena, krytyka oraz wzięcie odpowiedzialności za cały klan.
3. Do utworzenia nowej sekcji potrzeba:
4. Każda sekcja jest od innych niezależna.
5. Każdy członek klanu może należeć tylko do jednej sekcji. Nie oznacza to brak możliwości spędzania czasu w innych grach, lecz kładzie nacisk na uczęszczanie na treningi i dbanie o reputację klanu w grze z danej sekcji.
6. Game Leaderzy, Vice Game Leaderzy i Oficerowie mają prawa do wypowiadania się, komentowania, krytykowania, oceniania jak i moderowania tylko i wyłącznie swoich części klanu. To samo tyczy się Żołnierzy i Uczniów - każdy należy tylko do jednej sekcji klanu i nie ma prawa mieszać się w sprawy innej.
7. Każdy członek klanu ma możliwość zmiany sekcji, do której przynależy.
8. Niedopuszczalna jest sytuacja, w której jedna sekcja rośnie w siłę kosztem drugiej. Wówczas liderzy obu sekcji zobowiązują się do rozwiązania problemu, który staje się priorytetem w ich obowiązkach.
Sygnatura: RS
Offline